Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει τα μέσα διαφήμισης και τα διάφορα εργαλεία του μάρκετινγκ, όπως είναι η προώθηση και η διαφήμιση που χρησιμοποιούν οι διάφοροι οργανισμοί γούνας, ιδιαίτερα, η Ελληνική Ομοσπονδία Γούνας, έτσι ώστε να προωθηθεί το εν λόγω προϊόν. Ειδικότερα, μέσα από την παρουσίαση των μέσων και των μεθόδων διαφήμισης, όπως είναι η έντυπη, η τηλεοπτική διαφήμιση, η διαφήμιση μέσω Internet, η συμμετοχή σε εκθέσεις ανά τον κόσμο, η σύναψη συνεργασιών κ.ά., γίνεται μια προσπάθεια να τονιστεί η σημαντικότητά τους και τα θετικά αποτελέσματα που αυτά μπορεί να έχουν στην προβολή του κλάδου της γούνας και στην ανοδική του πορεία.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν διάφοροι μέθοδοι για την άντληση και την ανάλυση των απαραίτητων στοιχείων. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία τα οποία συλλέχθηκαν από τη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία, από μελέτες οι οποίες έχουν διεξαχθεί από ερευνητικά κέντρα και αφορούν τον κλάδο της γούνας, από τον επίσημο ιστότοπο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Γούνας, από μια ημιδομημένη σε βάθος face-to-face συνέντευξη με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας, που διεξήγαγε ο συγγραφέας σχετικά με το ρόλο, τις δραστηριότητες και τις μεθόδους διαφήμισης, καθώς και με την παράθεση της ανάλυσης SWOT του εν λόγω οργανισμού, ένα εργαλείο πολύ σημαντικό για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
Γ > Γουνοποιία
Π > Προώθηση πωλήσεων
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Προώθηση πωλήσεων
Γουνοποιία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)