Σχολή της Φρανκφούρτης και μαζική κουλτούρα, sunshine girls

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Σχολή της Φρανκφούρτης και μαζική κουλτούρα, sunshine girls

Πάρτου, Μαρία

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία που φέρει τον τίτλο «Σχολή της Φρανκφούρτης και Μαζική κουλτούρα, Sunshine Girls», θα δούμε κατά πόσο η θεωρία της Σχολής της Φρανκφούρτης για την μαζική κουλτούρα επιβεβαιώνεται από την θεματολογία του reality show Sunshine Girls. Ξέρουμε ότι το φαινόμενο της μαζικής κουλτούρας στην κοινωνία του δυτικού κυρίως κόσμου είναι αποτέλεσμα του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού. Έτσι λοιπόν θα αναλυθεί στην αρχή η μαζική κουλτούρα και τα χαρακτηριστικά της. Θα δούμε την διεύρυνση της μαζικής κουλτούρας και τις συνέπειες της. Οι θεωρητικοί της Σχολής της Φρανκφούρτης έδωσαν στην μαζική κουλτούρα τον όρο «πολιτιστική βιομηχανία» ή «βιομηχανία της κουλτούρας». Διενεργείται ιστορική αναδρομή για την Σχολή της Φρανκφούρτης και αναλύεται μέσα από την θεωρία τους ποια είναι η θέση των μελών της σχολής για την μαζική κουλτούρα. Το reality show Sunshine Girls έκανε πρεμιέρα στις 7 Μαρτίου του 2012 και ολοκληρώθηκε σε έξι επεισόδια. Το θέμα της εκπομπής αφορά πέντε ευκατάστατες και καλοβαλμένες γυναίκες που δραστηριοποιούνται στην πόλη της Αθήνας. Θα εξετάσουμε και τέλος θα ερευνήσουμε τις σύγχρονες διαστάσεις της μαζικής κουλτούρας μέσα από τα πρότυπα που προβάλει αυτό το τηλεοπτικό προϊόν.

Thesis
NonPeerReviewed

Κουλτούρα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.