Το προφίλ και η εξαγωγική συμπεριφορά των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων. Η περίπτωση των γουνοποιητικών επιχειρήσεων της Καστοριάς

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το προφίλ και η εξαγωγική συμπεριφορά των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων. Η περίπτωση των γουνοποιητικών επιχειρήσεων της Καστοριάς

Τριανταφυλλίδης, Δημήτριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2007

2007


Η εργασία αυτή παρουσιάζει την εξαγωγική συμπεριφορά των ελληνικών επιχειρήσεων και εξετάζει την περίπτωση των γουνοποιητικών επιχειρήσεων της Καστοριάς, στηριζόμενη στην εικόνα που παρουσιάζουν αυτές τα τελευταία έτη. Δίνει έμφαση στη σημασία που έχει ο κλάδος για την ελληνική οικονομία και στα στοιχεία που αποδεικνύουν την οικονομική δύναμή του. Παρουσιάζεται η ιστορία της Ελληνικής γούνας στην Καστοριά καθώς και η θέση της στην παγκόσμια αγορά. Επιπρόσθετα παρατίθενται όλοι εκείνοι οι φορείς που συμβάλλουν στην μέχρι τώρα θετική εξέλιξή της. Σημαντική θέση στην εργασία κατέχουν τα στοιχεία για το εξαγωγικό εμπόριο γούνας ανά τον κόσμο. Με μια πρώτη ματιά, οι Έλληνες επιχειρηματίες δίνουν την εντύπωση ότι πραγματοποιούν μια παγκόσμια παρουσία αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Η χώρα αναγκάζεται να εισάγει πολλά προϊόντα όπως βιομηχανικά και πρώτες ύλες. Οι σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων βασίζονται και αυτές, σε ένα μεγάλο βαθμό, στο εξωτερικό εμπόριο. Ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρήσεων στην αγορά του εσωτερικού χαρακτηρίζεται από εξαγωγική απάθεια λόγω του βαθμού δυσκολίας λειτουργίας στο εξωτερικό. Το πρόβλημα έχει μετατοπιστεί στο στρατηγικό προσανατολισμό με αποτέλεσμα την αδυναμία να κατορθώνουν να προσδιορίζουν και να εκμεταλλεύονται εμπορικές ευκαιρίες στις αγορές του εξωτερικού. Σήμερα, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν μια σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα ή έχουν έναν εξαγωγικό προσανατολισμό, είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τις δυνατότητες, τις προοπτικές και τα προβλήματα της επιχείρησης ώστε να μπορούν να συμβάλλουν στην εξαγωγική στρατηγική και την βελτίωση της διεθνής παρουσίας.

Δ > Διεθνές εμπόριο
Ε > Εξωτερικό εμπόριο
Γ > Γουνοποιία

Διεθνές εμπόριο
Γουνοποιία
Εξωτερικό εμπόριο

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.