Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)
Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Στεφανίδη, Μέλπω

Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η μελέτη θεμάτων σχετικά με τις απόψεις των καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των super market και συγκεκριμένα για τις πόλεις Αθήνα, Καστοριά και Χαλκίδα. Η έρευνα έγινε με ερωτηματολόγιο που μοιράστηκε με την προσωπική μέθοδο. Τα συμπεράσματα από την έρευνα έδειξαν ότι άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα έχουν πιο θετική στάση απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Μεγάλο ποσοστό τα θεωρεί ποιοτικά και δεν τα αγοράζει μόνο για την χαμηλή τους τιμή. Τα super market από την πλευρά τους βρίσκουν καθημερινά καινούργιες στρατηγικές επιβίωσης και κάθε χρόνο τα προϊόντα ιδιωτικής τους ετικέτας αυξάνονται σε παραγωγή και πωλήσεις.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)