Διαφημιστικά γραφεία στην Ελλάδα: δομή, οργάνωση, λειτουργίες: πέντε μελέτες περιπτώσεων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διαφημιστικά γραφεία στην Ελλάδα: δομή, οργάνωση, λειτουργίες: πέντε μελέτες περιπτώσεων

Μάη, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Η πτυχιακή εργασία μελετά τα βασικά χαρακτηριστικά της οργάνωσης και της λειτουργίας των σύγχρονων διαφημιστικών γραφείων. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των όρων δραστηριοποίησης των διαφημιστικών γραφείων καθώς και της συμβολής τους στην επικοινωνία ανάμεσα στις επιχειρήσεις και στο κοινό. Τα διαφημιστικά γραφεία αναπτύσσουν διαμεσολαβητικό ρόλο με σκοπό την προβολή και την προώθηση των προϊόντων των επιχειρήσεων προς τους καταναλωτές. Η μεθοδολογική προσέγγιση της εργασίας βασίζεται στη λήψη πέντε συνεντεύξεων από ισάριθμα διαφημιστικά γραφεία που δραστηριοποιούνται σε πέντε επαρχιακές πόλεις της χώρας. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν ότι η δραστηριοποίηση των διαφημιστικών γραφείων βασίζεται στην προσπάθεια για ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Τα διαφημιστικά γραφεία μεγαλύτερης κλίμακας έχουν ωστόσο περισσότερες δυνατότητες ευελιξίας. Όμως η επικοινωνία διαδραματίζει καίριο ρόλο στην ανάπτυξη τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα νέο έδαφος. Ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα των διαφημιστικών γραφείων είναι η έντονη οικονομική κρίση με βασική προοπτική αντιμετώπισης της, την ανάπτυξη καινοτομικών συνεργασιών.

Δ > Διαφημιστικές εταιρείες

Διαφημιστικές εταιρείες

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)