Διερεύνηση της προσήλωσης των καταναλωτών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Διερεύνηση της προσήλωσης των καταναλωτών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών

Χαριζακλής, Πέτρος

Η εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της προσήλωσης (loyalty) των καταναλωτών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Η εργασία χρησιμοποιεί την πρωτογενή έρευνα με στόχο την ανάκτηση σημαντικών ευρημάτων. Βασικό εργαλείο μεθοδολογίας είναι ένα ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου, ενώ το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 260 άτομα. Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, η προσήλωση των κατανωλωτών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αποτελείται από τρεις διαστάσεις: α) συμπεριφορική προσήλωση, β) γνωστική προσήλωση, γ) πρόθεση αλλαγής παρόχου. Επιπρόσθετα, η προσήλωση των καταναλωτών δεν επηρεάζεται από τα δημογραφικά χαρακτηριστικά εκτός από το φύλο. Εκεί το σημαντικότερο συμπέρασμα ήταν ότι οι γυναίκες είναι περισσότερο προσηλωμένες σε σχέση με τους άνδρες. Ακόμη, τα μέλη του δείγματος δείχνουν πρόθυμα να προτείνουν την εταιρεία στους φίλους τους. Ένα πολύ βασικό συμπέρασμα είναι ότι οι καταναλωτές μπορούν σε πολύ μεγάλο ποσοστό να αξιολογήσουν την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας με την οποία συνεργάζονται έναντι των ανταγωνιστικών εταιριών. Για το καταναλωτικό κοινό φαίνεται να έχει μεγάλη σημασία και η επιλογή του σωστού παρόχου. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του δείγματος δίνει βάση στη σύγκριση των τιμών με τις άλλες εταιρίες όταν θέλει να σιγουρευτεί ότι θα κάνει την καλύτερη επιλογή. Η βελτίωση της προσήλωσης των πελατών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών μπορεί να επέλθει με το να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στο ανδρικό κοινό που φαίνεται να μην είναι και πολύ προσηλωμένο αλλά και σε ιδιαίτερες ηλικιακές και επαγγελματικές ομάδες που θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία.

Thesis
NonPeerReviewed

Τηλεπικοινωνία
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.