Η εργασία αυτή παρουσιάζει μια μελέτη της πορείας του κλάδου του τουρισμού στη Βόρεια Ελλάδα. Ο λόγος της μελέτης είναι η συνεχώς βελτιωμένη και θετική εξέλιξη που βλέπει ο τουρισμός στη Βόρεια Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι λόγοι που ώθησαν την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας και προσδίδοντας του τη θέση ως έναν από τους επικρατέστερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας. Παρά την καλή πορεία της αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα τα οποία αναλύονται και προτείνονται και οι τρόποι λύσης τους. Αναφέρεται στον εγχώριο και ξένο ανταγωνισμό που δέχεται αλλά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που κάνουν τη Βόρεια Ελλάδα να κυνηγάει την πρώτη θέση του κλάδου της χώρας, με <<αρχηγό>> προορισμό στη Χαλκιδική. Παρουσιάζονται οι στρατηγικοί στόχοι και οι προοπτικές εξέλιξης του κλάδου στη Βόρεια Ελλάδα. Επίσης, γίνεται παρουσίαση η πορεία και η εξέλιξη ενός από τους τουριστικούς προορισμούς της Βόρειας Ελλάδας, την Πιερία. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την μελέτη της συλλογής στοιχείων.
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Τουριστική ανάπτυξη
Στρατηγικός σχεδιασμός
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)