Η επιρροή των διαφημιστικών μηνυμάτων προϊόντων πληροφορικής στους νέους ηλικίας 18-25 ετών

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Η επιρροή των διαφημιστικών μηνυμάτων προϊόντων πληροφορικής στους νέους ηλικίας 18-25 ετών

Νακοπούλου, Δήμητρα
Τσιντζιλώνη, Ελένη

Τις τελευταίες δεκαετίες η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το διαδίκτυο, που στόχο έχουν να επηρεάσουν την ψυχολογία και τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Μελετώντας την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών που αποτελούν το κοινό στόχο ενός προϊόντος, και το πως αποφασίζουν να ξοδέψουν τους διαθέσιμους πόρους τους σε αγαθά προς κατανάλωση, οι διαφημιστές σχεδιάζουν κατάλληλα μηνύματα. Μία ιδιαίτερα ομάδα καταναλωτών είναι οι νέοι ηλικίας 18-25 ετών καθώς αποτελούν ένα καταναλωτικό κοινό απρόβλεπτο, με αίσθηση αμφιβολίας για προϊόντα και υπηρεσίες, με περιβαλλοντικές και κοινωνικές ευαισθησίες, που δέχεται επιρροές από πάρα πολλά ερεθίσματα, και είναι ιδιαίτερα καταρτισμένο τεχνολογικά. Ένα από τα βασικά ενδιαφέροντα των νέων τα τελευταία χρόνια είναι η τεχνολογία, το διαδίκτυο, οι υπολογιστές, τα προϊόντα πληροφορικής γενικά. Τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας θα αναδείξουν το βαθμό επηρεασμού των νέων, τα κριτήρια τα όποία έχουν για την αξιολόγηση των διαφημιστικών μηνυμάτων, τα στοιχεία ενός διαφημιστικού μηνύματος που φαίνεται να τους επηρεάζουν περισσότερο και αν η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την ψυχολογία και τη συμπεριφορά τους, καθιστώντας τους πιο απαιτητικούς ως καταναλωτές. Με δεδομένο ότι η διαφήμιση ασκεί μεγάλη επιρροή στον άνθρωπο και ιδιαίτερα στους νέους που είναι πιο επιρρεπείς στις εξωγενείς επιδράσεις στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιρροή των διαφημιστικών μηνυμάτων προϊόντων πληροφορικής, στους νέους ηλικίας 18-25 ετών.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.