Η εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας στον κλάδο μεταποίησης οπωροκηπευτικών: η περίπτωση της Π.Ε. Πέλλας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Η εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας στον κλάδο μεταποίησης οπωροκηπευτικών: η περίπτωση της Π.Ε. Πέλλας

Αντωνιάδου, Μαργαρίτα

Ο κλάδος της μεταποίησης οπωροκηπευτικών κυριαρχεί στην Περιφερειακή Ενότητα της Πέλλας, αφού πολλές βιομηχανικές εγκαταστάσεις μεταποίησης φρούτων και λαχανικών εδρεύουν εκεί, βοηθώντας στις εξαγωγές των αγροτικών προϊόντων της περιοχής. Παράλληλα με τις μεταποιητικές βιομηχανίες, στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων σημαντικό ρόλο παίζουν και ευρωπαϊκά προγράμματα που έχουν δημιουργηθεί για αυτόν τον σκοπό υλοποιώντας προωθητικές ενέργειες και δράσεις δημοσίων σχέσεων, που αναδεικνύουν την σημαντικότητα της κατανάλωσής τους. Με την μορφή κομπόστας, φρουτοσαλάτας, χυμού και με διάφορες άλλες, προωθούνται στο εξωτερικό και φιλοξενούνται στα καταστήματα χωρών του εξωτερικού, ανταγωνίζοντας άλλες μεγάλες αγορές όπως την Κίνα. Οι στόχοι της παρούσας εργασίας εντοπίζονται στην αναγκαιότητα της επικοινωνίας των μεταποιητικών επιχειρήσεων, στις διάφορες μεθόδους που χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν με το κοινό τους και στον τρόπο εφαρμογής δράσεων δημοσίων σχέσεων. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η ανάλυση περιεχομένου των απαντήσεων από την συνέντευξη που αντλήθηκε από διοικητικά στελέχη των μεταποιητικών επιχειρήσεων του Νομού. Η επικοινωνία, λοιπόν, είναι απαραίτητη προς το εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων μεταποίησης αλλά και προς το εσωτερικό τους, που κυρίως αποτελείται από τους εργαζομένους, που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιχείρησης. Με διάφορους τρόπους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων προσπαθούν να ενδυναμώσουν τις σχέσεις με τις ομάδες κοινού, να διατηρήσουν τις ήδη υπάρχουσες και να δημιουργήσουν νέες, μέσω δράσεων και προγραμμάτων που εφαρμόζουν για να αναδείξουν το δυναμικό παρόν τους στις διεθνείς αγορές, ακόμη και σε δύσκολους καιρούς.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.