Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του διαδικτύου από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του Νομού Ημαθίας. Πιο αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις τουριστικές επιχειρήσεις και την Προσφορά και Ζήτηση του τουριστικού προϊόντος ενώ στο δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνονται πληροφορίες για τον ξενοδοχειακό κλάδο και το νομικό πλαίσιο που ορίζει τις προδιαγραφές και τα κριτήρια κατάταξης ξενοδοχείων. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην Ιδιαιτερότητα του ξενοδοχειακού προϊόντος και το τέταρτο στο Διαδίκτυο και τις Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει κάποια στατιστικά στοιχεία σχετικά με τον τουρισμό στην Ελλάδα και παγκοσμίως, ενώ στο έκτο και έβδομο γίνεται αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και πως αυτό σχετίζεται με το ξενοδοχειακό προϊόν. Στο όγδοο και ένατο κεφάλαιο παρουσιάζεται ανάλυση SWOT του κλάδου και το μίγμα μάρκετινγκ αντίστοιχα. Τέλος παρουσιάζεται η μεθοδολογία και τα αποτέλεσμα της έρευνας.
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ξ > Ξενοδοχεία
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Ξενοδοχεία
Διαδίκτυο (Internet)
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)