Marketing plan: επιχείρηση με βιολογικά προϊόντα

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Marketing plan: επιχείρηση με βιολογικά προϊόντα

Οικονόμου, Μαρία

Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη αποτελεί ένα αναλυτικό marketing plan, το οποίο αποφάσισα να το εστιάσω στην αγορά των βιολογικών καλλυντικών και συγκεκριμένα σε ένα ειδικό είδος καλλυντικών με βάση παραγωγής τους, τη μαστίχα Χίου. Η εταιρία είναι η ελληνική εταιρία mastic-spα, η αγορά με την οποία θα ασχοληθούμε είναι η Ελλάδα και τα προϊόντα, τα οποία αποτέλεσαν σημείο αναφοράς όπως προαναφέραμε είναι τα καλλυντικά με βασικό συστατικό τους τη μαστίχα. Για τις ανάγκες της μελέτης θα εστιάσουμε μόνο στην προϊοντική περιοχή των αντρικών καλλυντικών και θα θεωρήσουμε ότι η εταιρία θέλει να τοποθετήσει στην αγορά ένα νέο σαμπουάν που επιδρά ευεργετικά στα αντρικά μαλλιά και έχει σαν βάση της τη μαστίχα (για παράδειγμα σαμπουάν κατά της πιτυρίδας για καθημερινή χρήση). Η δομή της μελέτης μας είναι η ακόλουθη: Στο Κεφάλαιο πρώτο γίνεται εισαγωγή στον εξεταζόμενο κλάδο και το προϊόν μελέτης .Στο Κεφάλαιο δεύτερο κάνουμε μία βιβλιογραφική ανασκόπηση όπου θα παραθέσουμε θεωρητικά τα μοντέλα ανάπτυξης και σχεδιασμού ενός marketing plan. Στο κεφάλαιο τρίτο είναι το Μεθοδολογικό πλαίσιο της μελέτης μου καθώς και το κεφάλαιο τέταρτο δίνονται τα αποτελέσματα της έρευνας. Καθώς και στο κεφάλαιο πέμπτο έχουμε την εφαρμογή των θεωρητικών και πρακτικών συμπερασμάτων στην ανάπτυξη του πλάνου του εξεταζόμενου προϊόντος.

Thesis
NonPeerReviewed

Βιολογικά προϊόντα
Επιχειρηματικά σχέδια

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.