Η συμβολή της εταιρικής ταυτότητας στην ανάπτυξη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη σύγχρονη ελληνική επιχείρηση

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η συμβολή της εταιρικής ταυτότητας στην ανάπτυξη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη σύγχρονη ελληνική επιχείρηση

Γκρίνια, Παρασκευή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Η εταιρική ταυτότητα αντικατοπτρίζει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη μοναδικότητα των επιχειρήσεων. Πρέπει να είναι ορατή, απτή και εύκολα να την ενστερνίζεται κανείς ενώ οτιδήποτε γίνεται μέσα στην επιχείρηση πρέπει να είναι μία επικύρωση της ταυτότητας της εταιρίας. (Olins, 1994, σελ 7). Επίσης, οι οργανισμοί έχουν συνειδητοποιήσει ότι μια ισχυρή ταυτότητα μπορεί να τους βοηθήσει να ευθυγραμμιστούν με την αγορά, την προσέλκυση επενδύσεων, να δοθούν κίνητρα στους εργαζόμενους και να χρησιμεύσει ως ένα μέσο για να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Σήμερα οι επιχειρήσεις πρέπει και είναι υποχρέωση τους να εμπλέκονται σε δραστηριότητες κοινωνικής ευθύνης. Έτσι παρατηρείται η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων να εκφράζεται με προγράμματα, πρωτοβουλίες και καθημερινές πρακτικές που δεν επιβάλλεται με νομοθετικές ρυθμίσεις. Επιπλέον, διαμορφώνει τη φιλοσοφία της επιχείρησης με αρχές και αξίες, επηρεάζοντας τη στρατηγική της. Έχει γίνει κατανοητό ότι τα προγράμματα της Ε.Κ.Ε είναι προς όφελος όλων μας, για τη διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ κοινωνίας και επιχειρήσεων, για ένα καλύτερο τρόπο ζωής γενικότερα .Η Εταιρική Ταυτότητα μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε). Σύμφωνα με τον Ban Ki -Moon, Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, είναι ανάγκη οι επιχειρήσεις να δώσουν πρακτικά μηνύματα και να υλοποιήσουν τις αξίες και τις ιδέες που ενώνουν τους πολιτισμούς και τους ανθρώπους. Η εταιρία Γρηγόρης Μικρογεύματα εφαρμόζει και αναπτύσσει εθελοντικά προγράμματα Ε.Κ.Ε. τα οποία δείχνουν τη θετική του τοποθέτηση της απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον με αποτέλεσμα να αποκτά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αυξάνει την πιθανότητα προσέλκυσης και διατήρησης πελατών και εργαζομένων. Τέλος διαπιστώθηκε πως η Ε.Κ.Ε δεν είναι ξεχωριστός τομέας στην πολιτική μιας εταιρίας. Αντίθετα, είναι μια φιλοσοφία που ενσωματώνεται σε όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης.

Ε > Εταιρική διακυβέρνηση
Ε > Έλεγχος, Εσωτερικός

Εταιρική διακυβέρνηση
Έλεγχος, Εσωτερικός

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)