Τραπεζικές διαφημίσεις στον έντυπο τύπο: έρευνα και ένα συμπέρασμα

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)
Τραπεζικές διαφημίσεις στον έντυπο τύπο: έρευνα και ένα συμπέρασμα

Φαντίδης, Σπύρος

Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάγκη των καταναλωτών σχετικά με τα πιστωτικά ιδρύματα και με την οικονομική κρίση που γίνεται αντιληπτή τόσο ανά τον κόσμο όσο και στην Ελλάδα. Σε ορισμένες χώρες μάλιστα οι διαστάσεις που έχει λάβει είναι ιδιαίτερα απειλητικές. Παρόλα αυτά, καταβάλλονται μεγάλες προσπάθειες τόσο από τις ίδιες τις τράπεζες όσο και από το κράτος, ώστε να μην προκληθεί πανικός στον κόσμο εξαιτίας της άγνοιας ή της παραπληροφόρησησς. Έτσι τα διαφημιστικά μηνύματα των τραπεζών εντείνονταιμε ιδιαίτερη έμφαση στο κύρος και την αξιοπιστία και προϊόντα και υπηρεσίες προωθούνται με όλο και ευνοϊκότερους όρους στους καταναλωτές προκειμένου να συνεχίσει το τραπεζικό σύστημα να λειτουργεί ομαλά. Το γεγονός αυτό δείχνει να έχει επηρεάσει τους Έλληνες αλλά ευτυχώς, ως επί το πλείστο, όχι στο βαθμό που θα μπορούσε να δημιουργήσει μεγαλύτερα, ανεπανόρθωτα προβλήματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.