Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα πλαίσια της επικοινωνιακής στρατηγικής των τουριστικών μονάδων

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα πλαίσια της επικοινωνιακής στρατηγικής των τουριστικών μονάδων

Γκίνη, Ανίσα-Ιωαννίτσα
Πασιά, Αλεξάνδρα

Η εργασία μελετά τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των κοινωνικών δικτύων από τουριστικές επιχειρήσεις. Σκοπός της εργασίας είναι να προσδιορίσει τους όρους χρήσης των κοινωνικών δικτύων από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία και εστιατόρια. Τα κοινωνικά δίκτυα θέτουν τις βάσεις για ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης ανάμεσα στις επιχειρήσεις και στο κοινό, καθώς και για την προώθηση των ανταγωνιστικών τους πλεονεκτημάτων. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, το πλέον διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το facebook ενώ ακολουθούν youtube και twitter . Οι τεχνολογικές εφαρμογές της πληροφορικής συμβάλλουν καταλυτικά στην προώθηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των τουριστικών επιχειρήσεων και διαμέσου των ηλεκτρονικών τους διευθύνσεων. Οι βελτιώσεις που υποστηρίζονται κυρίως εδράζονται στην ενίσχυση της χρήσης του youtube από τα τουριστικά γραφεία και τα εστιατόρια.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνικά δίκτυα
Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)