Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα πλαίσια της επικοινωνιακής στρατηγικής των τουριστικών μονάδων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα πλαίσια της επικοινωνιακής στρατηγικής των τουριστικών μονάδων

Γκίνη, Ανίσα-Ιωαννίτσα
Πασιά, Αλεξάνδρα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Η εργασία μελετά τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των κοινωνικών δικτύων από τουριστικές επιχειρήσεις. Σκοπός της εργασίας είναι να προσδιορίσει τους όρους χρήσης των κοινωνικών δικτύων από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία και εστιατόρια. Τα κοινωνικά δίκτυα θέτουν τις βάσεις για ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης ανάμεσα στις επιχειρήσεις και στο κοινό, καθώς και για την προώθηση των ανταγωνιστικών τους πλεονεκτημάτων. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, το πλέον διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το facebook ενώ ακολουθούν youtube και twitter . Οι τεχνολογικές εφαρμογές της πληροφορικής συμβάλλουν καταλυτικά στην προώθηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των τουριστικών επιχειρήσεων και διαμέσου των ηλεκτρονικών τους διευθύνσεων. Οι βελτιώσεις που υποστηρίζονται κυρίως εδράζονται στην ενίσχυση της χρήσης του youtube από τα τουριστικά γραφεία και τα εστιατόρια.

Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ

Κοινωνικά δίκτυα
Τουριστικό μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)