Η εργασία μελετά τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των κοινωνικών δικτύων από τουριστικές επιχειρήσεις. Σκοπός της εργασίας είναι να προσδιορίσει τους όρους χρήσης των κοινωνικών δικτύων από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία και εστιατόρια. Τα κοινωνικά δίκτυα θέτουν τις βάσεις για ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης ανάμεσα στις επιχειρήσεις και στο κοινό, καθώς και για την προώθηση των ανταγωνιστικών τους πλεονεκτημάτων. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, το πλέον διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι το facebook ενώ ακολουθούν youtube και twitter . Οι τεχνολογικές εφαρμογές της πληροφορικής συμβάλλουν καταλυτικά στην προώθηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των τουριστικών επιχειρήσεων και διαμέσου των ηλεκτρονικών τους διευθύνσεων. Οι βελτιώσεις που υποστηρίζονται κυρίως εδράζονται στην ενίσχυση της χρήσης του youtube από τα τουριστικά γραφεία και τα εστιατόρια.
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Κοινωνικά δίκτυα
Τουριστικό μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)