Στo πρώτο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται αναφορά στις βασικές έννοιες που θα αναλυθούν στη συγκεκριμένη εργασία δηλαδή των δημοσίων σχέσεων, των ηθικών προτύπων και της ηθικής ιδεολογίας. Επιπλέον δίνονται οι ορισμοί για τις παραπάνω έννοιες και θα αναφερθούν βασικά θέματα που θα αναλυθούν στο κύριο μέρος της εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αναλύονται τα ηθικά πρότυπα των στελεχών δημοσίων σχέσεων. Αρχικά αναφέρονται οι υφιστάμενοι κώδικες ηθικής για τα στελέχη δημοσίων σχέσεων τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εθνικό επίπεδο. Τα μέλη του τομέα δημοσίων σχέσεων δεσμεύονται από τον κώδικα δεοντολογίας και πρακτικής που έχει υιοθετήσει η διεθνής οργάνωση επικοινωνίας και συμβουλευτικής (International Communications Consultancy Organization). Επιπλέον υπάρχει ο κώδικας ηθικής της Αμερικανικής κοινότητας δημοσίων σχέσεων (Public Relations Society of America). Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στη σχέση μεταξύ ηθικής και λήψης αποφάσεων των στελεχών αλλά και στη σχέση μεταξύ κώδικα ηθικής και προσωπικών ηθικών αξιών του στελέχους δημοσίων σχέσεων βασιζόμενοι σε διεθνείς έρευνες. Συνεχίζοντας και με βάση την εργασία του Pearson για τη χρήση του διαλόγου ως εργαλείου της ηθικής των δημοσίων σχέσεων αναλύεται η διαλογική θεωρία των δημοσίων σχέσεων και κατά πόσο αυξάνει ή όχι την ηθική στο συγκεκριμένο τομέα. Τέλος, αναλύουμε κατά πόσο η κοινωνική υπευθυνότητα της εταιρείας δημοσίων σχέσεων επηρεάζει την άποψη για την ηθική των στελεχών και αν τα στελέχη δημοσίων
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημόσιες σχέσεις
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)