Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: η περίπτωση του ιογενούς μάρκετινγκ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: η περίπτωση του ιογενούς μάρκετινγκ

Χατζηνίκου, Βασιλεία

Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστούν η σχετική βιβλιογραφία και τα μοντέλα τα οποία θα βοηθήσουν να εξηγηθούν οι έννοιες και η τοποθέτηση της εργασίας. Το παρόν θεωρητικό πλαίσιο θα χρησιμοποιηθεί και θα εφαρμοστεί για την διεξαγωγή της ανάλυσης των δεδομένων και πληροφοριών. Στόχο έχει επίσης να διερευνήσει το ιογενές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Η διεξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε με την χρήση ερωτηματολόγιου στο οποίο οι μάνατζερ της εκάστοτε εταιρείας καλούνταν να απαντήσουν για την χρήση του viral marketing. Στην ερευνά συμμετείχαν η Cosmote, η Vodafone και η Wind. Τα αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο έδειξαν ότι δεν αρκεί μόνο το viral marketing για την προώθηση των προϊόντων-υπηρεσιών τους καθώς και ότι δεν διαφέρουν καθόλου στον τρόπο που το εφαρμόζουν. Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας μέρα με την μέρα ο ανταγωνισμός αυξάνεται με αποτέλεσμα να εφευρίσκουν και να χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους ώστε να γίνουν πιο χρήσιμοι αλλά ταυτόχρονα και απαραίτητοι στους καταναλωτές. Έχει παρατηρηθεί ότι το διαδίκτυο έχει συνεισφέρει πάρα πολύ στην προαγωγή και την εξέλιξη των στρατηγικών που ακολουθούν οι εταιρείες. Μέσα στα πλαίσια αυτά έχει δημιουργηθεί το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ όπου δίνει την δυνατότητα στις εταιρείες να προσαρμοστούν αρχικά μέσα στην εποχή όπου όλα γυρίζουν γύρω από το διαδίκτυο αλλά και να μειώσουν με αυτόν τον τρόπο το κόστος προώθησης των προϊόντων-υπηρεσιων.Ενα μέσο προώθησης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι το viral marketing. Το ιογενές μάρκετινγκ έχει εντρυφήσει τις τελευταίες δεκαετίες στις στρατηγικές των μεγάλων εταιρειών. Πρόκειται όπως φανερώνει και το όνομα του για την διάδοση πληροφοριών για το προϊόν-υπηρεσία από χρήστη σε χρήστη όπως αυτή θα λάμβανε χώρα αν ήταν ιός. Η διαδικασία αυτή γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε οι καταναλωτές να διαδίδουν την πληροφορία στο υπόλοιπο κοινό χωρίς κάποιο όφελος ή σκοπό. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένα μεγάλο δίκτυο από δυνητικούς αγοραστές.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.