Σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, και πολύ περισσότερο σε περιόδους οξείας οικονομικής κρίσης, όπως αυτή που βιώνει η Ελλάδα, οι επενδύσεις σε πολιτιστικές δραστηριότητες και υποδομές αντιμετωπίζονται σαν πολυτέλεια. Οι επιχειρήσεις, όμως, και οι οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στον τομέα του πολιτισμού επιδιώκουν να μεγιστοποιήσουν την αξία τους ως οικονομικές μονάδες , πράγμα που προϋποθέτει ότι η διοίκηση του οργανισμού θα αξιοποιήσει δραστικά μέσα στην κρίση. Στην παρούσα εργασία θα γίνει λόγος γενικά για τους πολιτιστικούς οργανισμούς, το εννοιολογικό περιεχόμενο του πολιτισμού, τις θεωρίες διοίκησης, γενικότερα και ειδικότερα, τις δυνατότητες διαχείρισης και marketing και την οικονομική διαχείριση. Τέλος παρουσιάζεται η Αντωνιάδειος Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών Βέροιας.
Π > Πολιτιστική ανάπτυξη
Ο > Οργάνωση και διοίκηση
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Πολιτιστική ανάπτυξη
Οργάνωση και διοίκηση
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)