Δημιουργία, χτίσιμο και οργάνωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημιουργία, χτίσιμο και οργάνωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος

Γαρυφάλλου, Ελευθερία - Θεοδοσία
Φρέρη, Αγνή

Η τεχνολογία και ειδικότερα το ηλεκτρονικό εμπόριο παρέχει ευέλικτες και ολοκληρωμένες λύσεις τοποθέτησης των επιχειρήσεων στις επιθυμητές αγορές (targets markets) παρεμβαίνοντας ευεργετικά σε κάθε στάδιο της αλυσίδας αξίας τους (value chain). Τα ηλεκτρονικά καταστήματα συγκαταλέγονται στις εφαρμογές της κατηγορίας επιχείρηση προς καταναλωτή και αποτελούν σημεία προώθησης και πώλησης αγαθών μέσω διαδικτύου. Όπως στο συμβατικό, έτσι και στο διαδικτυακό marketing, πριν αποφασίσει η εταιρεία τη στρατηγική που θα ακολουθήσει (ώστε να κατασκευάσει και να προβάλει στο ηλεκτρονικό της κατάστημα τα προϊόντα της), πρέπει να κάνει μια έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο. Το κόστος ενός επιχειρηματικού σχεδίου είναι ο σημαντικότερος παράγοντας σε ένα τέτοιο έργο. Ο όρος μαζική εξατομίκευση (στα αγγλικά: mass customization) περιγράφει τη δυνατότητα κατασκευής εξατομικευμένων προϊόντων από μια γραμμή παραγωγής. Με τον όρο προώθηση της σελίδας στο Web εννοείται η γνωστοποίηση της εμπορικής αξιοποίησης του Διαδικτύου από την εταιρεία στην αγορά-στόχο. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι κατά πάσα πιθανότητα το σημαντικότερο αφανές στο Internet. Άλλωστε το κρισιμότερο σημείο κάθε εμπορικής συναλλαγής είναι η πληρωμή. Η πρακτική των ηλεκτρονικών καταστημάτων δεν είναι πολυ διαδεδομενή στην ελληνική αγορά. Αυτό που έχει όμως μεγαλύτερη σημασία είναι ότι οι Έλληνες καταναλωτές διάκεινται θετικά προς την ιδέα αυτή. Η εξοικονόμηση του διαχειριστικού κόστους την οποία το ηλεκτρονικό εμπόριο υπόσχεται και η ανάγκη παρακολούθησης και συμβάδισης με τις διεθνείς εξελίξεις στο χώρο του λιανικού εμπορίου, καθιστούν την εφαρμογή και διάδοση στο web shopping και στην Ελλάδα, πρόκληση αρκετά ισχυρή για όλους τους εμπλεκόμενους.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο


Ελληνική γλώσσα

2008

http://anaktisis.uowm.gr/4917/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.