Σκοπός
αυτής
της
εργασίας
είναι
να
αναλυθεί
η
περειφεριακή
Οικονομική
Συνεργασία
Εύξεινου
Πόντου,
να
επισημανθεί
ο
σκοπός
της
δημιουργίας
του
και
να
διατυπωθούν
οι
προοπτικές
κατασκευής
του
Διαδρόμου
Δακτυλίου.
Στο
1ο
κεφάλαιο
γίνεται
μια
σύντομη
ιστορική
αναδρομή
της
περιοχής
του
Εύξεινου
Πόντου
από
τα
χρόνια
της
αρχαιότητας
μέχρι
σήμερα.
Στη
συνέχεια
γίνεται
αναφορά
στο
πώς
προέκυψε
η
οικονομική
συνεργασία,
πότε
ιδρύθηκε
η
ΟΣΕΠ,
ποιά
είναι
η
δομή
λειτουργίας
της
και
ποιό
είναι
το
προφίλ
των
12
κρατών-μελών.
Στο
2ο
κεφάλαιο
γίνεται
ακόμη
πιο
λεπτομερής
ανάλυση
του
Οργανισμού,
δηλαδή
ποιοί
είναι
οι
τομείς
συνεργασίας
μεταξύ
των
κρατών-μελών
(γεωργία, τουρισμός,
μεταφορές
κλπ),
ποιές
είναι
οι
σχέσεις
του
Οργανισμού
με
άλλους
οργανισμούς
,(
όπως
η
Ε.Ε.
και
ο Ο.Η.Ε.),
ποιός
είναι
ο
ρόλος
που
διαδραματίζει
η
Ελλάδα
στον
Οργανισμό
και
ποιές
είναι
οι
εξελίξεις
στον
Οργανισμό
γενικότερα.
Στο
3ο
κεφάλαιο
επισημαίνεται
η
σημασία
της
κατασκευής
του
Οδικού
Δακτυλίου
και
των
Θαλάσσιων
Διαδρόμων.
Καταγράφεται
επίσης
η
πορεία
του
Οδικού
Δακτυλίου
καθώς
και
οι
πηγές
χρηματοδότησης.
Τέλος
αναφέρονται
οι
προοπτικές
κατασκευής
του
Διαδρόμου
Δακτυλίου.
Εν
κατακλείδι
σημειώνονται
τα
βασικά
συμπεράσματα
της
εργασίας.
Θ > Θαλάσσιες μεταφορές
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Θαλάσσιες μεταφορές
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)