Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: η περίπτωση της εταιρείας APIVITA ΑΕΒΕ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: η περίπτωση της εταιρείας APIVITA ΑΕΒΕ

Κωνσταντινίδου, Ζωή-Ελεονώρα

Η APIVITA είναι μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση που δραστηριοποιείται εδώ και 25 χρόνια στο χώρο του φυσικού καλλυντικού. Είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία που αξιοποίησε μελισσοκομικά προϊόντα, βότανα υψηλής βιολογικής αξίας, φυτικά παράγωγα και έλαια στην παραγωγή καλλυντικών. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται το ξεκίνημα της APIVITA , παραγωγή και η προώθηση τον προϊόντων στα πρώτα βήματα της μέχρι σήμερα , η πρώτη περίοδος ανάπτυξης της επιχείρησης και οι δυσκολίες χρηματοδότησης που υπήρχαν στα πρώτα χρόνια. Όπως επίσης αναφέρεται στους ανθρώπους που παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και στο συντονισμό της εταιρείας για την επίτευξη του μέγιστου αποτελέσματος, ο τρόπος που είναι οργανωμένη αλλά και οι κυριότερες δραστηριότητες της. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρατηρούνται οι τρόποι ανάπτυξης της εταιρείας, τα προϊόντα της και ο κύκλος εργασιών της . Τα δίκτυα πωλήσεων και διανομής των προϊόντων που παράγει και των διαδικασιών που συνδέονται με τη διάθεση και την πιστοποίηση τους. Το τρίτο κεφάλαιο και το τελευταίο αναφέρεται στη διεθνή δραστηριοποίηση της και στην εξαγορά της REMEK ΑΕΒΕ και η ανάπτυξη των ερευνητικών συνεργασιών της. Όπως και τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας APIVITA ΑΕΒΕ για μια πλήρη εικόνα.

Thesis
NonPeerReviewed

Καλλυντικά
Διεθνές εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.