Στόχος αυτής της έρευνας ήταν η διερεύνηση της εικόνας του τουριστικού προορισμού της Ελαφονήσου. Η διεξαγωγή της έρευνας έγινε με την διανομή ερωτηματολογίου με την προσωπική μέθοδο (έντυπη μέθοδος) και μέσω διαδικτύου (ηλεκτρονική μέθοδος). Το δείγμα της έρευνας ήταν συνολικά 199 ερωτώμενοι. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την διεξαγωγή της έρευνας είναι ποικίλα. Η άποψη των τουριστών για τις εννέα διαστάσεις του τουριστικού προορισμού είναι ότι το περιβάλλον της Ελαφονήσου αποτελεί την καλύτερη διάσταση του τουριστικού προορισμού με την διάσταση της χαλάρωσης να ακολουθεί. Το φύλο επηρέασε την άποψη των ερωτώμενων καθώς οι γυναίκες πιστεύουν πώς ο προορισμός διαθέτει καλύτερα φυσικά αξιοθέατα σε αντίθεση με τους άνδρες.
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)