δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Σε μία περίοδο ευρύτερης ύφεσης κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών θεσμών και δεδομένων, θα μπορούσαμε είτε να παραδοθούμε στο αβέβαιο μέλλον είτε να αναζητήσουμε ένα πιθανότερο μέλλον σε τομείς που η Ελλάδα και η ελληνική οικονομία θα μπορούσε να στηρίξει. Για το δεύτερο λόγο και για λόγους προσωπικής προτίμησης της ομάδας μας προς το κλάδο τη μόδας, θελήσαμε να αφουγκραστούμε μέσω της πτυχιακής μας έρευνας σε τη φάση βρίσκεται ο χώρος της μόδας και τη στάση διατηρούν οι καταναλωτές δεδομένου των οικονομικών δυσχερειών. Το πρώτο μέρος της εργασίας μας είναι θεωρητικό και περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρό των εννοιών της μόδας, του marketing και της έννοιας του καταναλωτισμού, ενώ στο δεύτερο μέρος γίνεται μία εμπεριστατωμένη ανάλυση στα κρίσιμα ευρήματα της έρευνας μας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Το fashion marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις
Το fashion marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.