Το fashion marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)
Το fashion marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις

Τσούρτη, Αθανασία
Γκίνου, Ευγενία
Κωνσταντινίδου, Ελισάβετ

Σε μία περίοδο ευρύτερης ύφεσης κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών θεσμών και δεδομένων, θα μπορούσαμε είτε να παραδοθούμε στο αβέβαιο μέλλον είτε να αναζητήσουμε ένα πιθανότερο μέλλον σε τομείς που η Ελλάδα και η ελληνική οικονομία θα μπορούσε να στηρίξει. Για το δεύτερο λόγο και για λόγους προσωπικής προτίμησης της ομάδας μας προς το κλάδο τη μόδας, θελήσαμε να αφουγκραστούμε μέσω της πτυχιακής μας έρευνας σε τη φάση βρίσκεται ο χώρος της μόδας και τη στάση διατηρούν οι καταναλωτές δεδομένου των οικονομικών δυσχερειών. Το πρώτο μέρος της εργασίας μας είναι θεωρητικό και περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρό των εννοιών της μόδας, του marketing και της έννοιας του καταναλωτισμού, ενώ στο δεύτερο μέρος γίνεται μία εμπεριστατωμένη ανάλυση στα κρίσιμα ευρήματα της έρευνας μας.

Thesis
NonPeerReviewed

Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)