Τα ΜΜΕ αποτελούν σημαντικό μέρος της ζωής όλων των πολιτών, όμως με ποιο τρόπο καταφέρνουν να κυριαρχήσουν τα ΜΜΕ στη ζωή μας; Τα περιφερειακά μέσα αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό με ποιόν τρόπο όμως μπορούν να επικρατήσουν; Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι λόγοι που οι δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία είναι απαραίτητες στον περιφερειακό τύπο και αυτοί είναι κατά κύριο λόγο: η ανάπτυξη των σχέσεων και μεταξύ των εργαζομένων και μεταξύ της εφημερίδας και των αναγνωστών καθώς και των τοπικών φορέων. Ο σχεδιασμός του επικοινωνιακού προγράμματος, με ποιον τρόπο δηλαδή θα καταφέρουν την επικοινωνία με τους φορείς και το κοινό που έχουν θέσει ως στόχο. Η οργάνωση της προβολής του περιφερειακού τύπου, με ποιους τρόπους θα προσπαθήσουν οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων να δημοσιοποιήσουν τον περιφερειακό τύπο και να τον προβάλλουν και τέλος, να αντιμετωπίσουν και να διαχειριστούν την οποιαδήποτε κρίση που αντιμετωπίσει αυτός. Σε πρώτο στάδιο επιδιώκεται να προσδιοριστεί με τη εφαρμογή τηλεφωνικής συνέντευξης αν τα περιφερειακά μέσα στη χώρα μας εφαρμόζουν δημόσιες σχέσεις και με ποιο τρόπο το κάνουν. Επίσης, εξετάζονται οι λόγοι που ακολουθούν μια συγκεκριμένη στάση απέναντι στις δημόσιες σχέσεις. Τα κύρια συμπεράσματα από την έρευνα είναι ότι η πλειοψηφία των περιφερειακών εφημερίδων που συμμετείχαν στο δείγμα μας δήλωσαν ότι δεν εφαρμόζουν δημόσιες σχέσεις στην εφημερίδα τους και ο κύριος λόγος που κρατούν αυτή τη στάση είναι επειδή η έδρα της εφημερίδας τους είναι σε μία μικρή κοινωνία κι όλοι σχεδόν γνωρίζονται μεταξύ τους.
Τ > Τύπος - Ελλάδα
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημόσιες σχέσεις
Τύπος - Ελλάδα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)