Η εργασία επιχειρεί να παρουσιάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της επικοινωνιακής δραστηριοποίησης των ιερών μονών. Η μελέτη της επικοινωνιακής στρατηγικής των μοναστηριών της περιφερειακής ενότητας Πέλλας βρίσκεται στο επίκεντρο της εργασίας. Η εργασία χρησιμοποίησε τα μεθοδολογικά εργαλεία της πρωτογενούς έρευνας με συνεντεύξεις. Συνολικά τέσσερα μοναστήρια συμμετείχαν στην πρωτογενή έρευνα, όπου και έλαβαν χώρα ισάριθμες συνεντεύξεις. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας η πίστη λειτουργεί ως βασικό μέσο επικοινωνίας και φορέας των μηνυμάτων ενώ η προσωπική επαφή με τους πιστούς διαδραματίζει καίριο ρόλο στην επικοινωνιακή στρατηγική των μοναστηριών. Δεν παρατηρήθηκαν διαφοροποιήσεις στις απαντήσεις ανά μοναστήρι, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι η επικοινωνιακή στρατηγική με τα μέσα ενημέρωσης διαμορφώνεται από τη μητρόπολη.
Μ > Μοναστήρια
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Μοναστήρια
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)