Μάρκετινγκ και δημιουργία εμπορικού σήματος σε μία επιχείρηση

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Μάρκετινγκ και δημιουργία εμπορικού σήματος σε μία επιχείρηση

Λαζαρίδης, Γεώργιος

Η εργασία ασχολείται με την δημιουργία του εμπορικού σήματος σε μια επιχείρηση. Για να κατανοηθεί ο ρόλος των εμπορικών σημάτων, είναι απαραίτητο να διακρίνουμε τρεις έννοιες: ένα προϊόν, μια μάρκα και μια επιτυχημένη μάρκα. Προϊόν είναι ό,τι ανταποκρίνεται στις λειτουργικές ανάγκες των πελατών. Αυτό μπορεί να είναι ένα φυσικό προϊόν, όπως ένα συγκεκριμένο χημικό μίγμα, ένας βιομηχανικός τόρνος ή ένα ρολόι. Μπορεί να είναι ένα προϊόν υπηρεσίας, όπως μια τράπεζα, ένας συνοδός ομάδας τουριστών ή μια υπηρεσία παροχής συμβουλών διευθύνσεως. Στο πιο βασικό επίπεδο, οι πελάτες αγοράζουν προϊόντα για να ανταποκριθούν συγκεκριμένες λειτουργικές ανάγκες: αγοράζουμε ένα ρολόι για να βλέπουμε την ώρα, μια τράπεζα χρησιμοποιείται για αποταμίευση, μεταφορά χρημάτων ή δανειοδότηση. Οι περισσότεροι προμηθευτές θα θελήσουν να αναγνωρίσουν το δικό τους προϊόν και να το διαφοροποιήσουν από τα προϊόντα των ανταγωνιστών. Αυτό το καταφέρουν δίνοντας του μια μάρκα. Μια μάρκα μπορεί να οριστεί ως ένα συγκεκριμένο όνομα, σύμβολο ή σχέδιο -ή, πιο συχνά, ένας συνδυασμός αυτών- που χρησιμοποιείται για να δια κρίνει ένα συγκεκριμένο προϊόν του πωλητή. Τότε, ένας προμηθευτής θα προσπαθήσει λογικά να δημιουργήσει την ενημέρωση και την προτίμηση μεταξύ των πελατών για τη μάρκα του. η ενημέρωση μπορεί να γίνει με την ανάπτυξη μιας εντυπωσιακής παρουσίασης της μάρκας και με την διάθεση αρκετών χρημάτων για τη διαφήμιση και την προώθησή της. Η δημιουργία της προτίμησης μιας μάρκας, ωστόσο, είναι πιο δύσκολη. Πολλοί προμηθευτές πετυχαίνουν υψηλή ενημέρωση, αλλά είναι αντιπαθητικοί σε μεγάλα τμήματα της αγοράς. Αυτές είναι οι αρνητικές μάρκες -η ονομασία της μάρκας αποτελεί παθητικό παρά ενεργητικό. Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης μάρκας είναι ότι, παράλληλα με την προσφορά ενός προϊόντος που ανταποκρίνεται στις λειτουργικές απαιτήσεις των καταναλωτών, προσφέρονται και πρόσθετες αξίες που ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ψυχολογικές ανάγκες τους. Αυτές οι πρόσθετες αξίες προκαλούν συναισθήματα πεποίθησης ότι η μάρκα έχει υψηλότερη ποιότητα ή είναι πιο επιθυμητή από τα παρόμοια προϊόντα των ανταγωνιστών.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Εμπορικά σήματα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)