Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και προώθηση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων επιχείρησης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και προώθηση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων επιχείρησης

Λάγκωνα, Μαρία

Η εν λόγω πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε κατά κύριο λόγο για να διερευνηθεί κατά πόσο οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στην προώθηση της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων των επιχειρήσεων καθώς και στην προβολή τους. Αναλύονται όλες οι σχετικές έννοιες όπως κοινωνικά δίκτυα, επικοινωνία, Δημόσιες Σχέσεις και marketing. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στη λειτουργία συγκεκριμένων κοινωνικών δικτύων, όπως επίσης και στους τρόπους με τους οποίους προωθούν προϊόντα οι επιχειρήσεις. Επίσης, βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διαπιστωθούν οι απόψεις των επιχειρήσεων για τη χρησιμότητα των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης και κατά πόσο η προβολή τους μέσω αυτών των δικτύων, έχει επηρεάσει την αναγνωρισιμότητα και την αύξηση των πωλήσεων. Τέλος, πραγματοποιείται δειγματοληπτική έρευνα σε δείγμα 62 επιχειρήσεων για να διερευνηθούν οι απόψεις τους σχετικά με τη συμβολή και την είσοδο των κοινωνικών δικτύων στο χώρο τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)