Η συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Καπεταντσή, Ζωή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με στόχο να περιγράψει τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ειδικότερα, αναλύονται οι έννοιες της καταναλωτικής συμπεριφοράς, η διαδικασία και οι παράγοντες, που επηρεάζουν τον καταναλωτή σε πρόθεση αγοράς στο παραδοσιακό και στο ηλεκτρονικό περιβάλλον. Επιπλέον, αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις, καθώς και οι διάφορες του με το παραδοσιακό εμπόριο. Όσον αφορά την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε είναι ποσοτική με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Για τη διεξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα Statistical Package for Social Sciences-SPSS Statistics 19. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές. Επιπλέον, παρατηρείται ότι οι καταναλωτές υποστηρίζουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει δυνατότητα πραγματοποίησης αγοράς όλο το 24ώρο, χαμηλότερες τιμές, παγκόσμια αγορά και περισσότερα προϊόντα.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)