Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με στόχο να περιγράψει τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ειδικότερα, αναλύονται οι έννοιες της καταναλωτικής συμπεριφοράς, η διαδικασία και οι παράγοντες, που επηρεάζουν τον καταναλωτή σε πρόθεση αγοράς στο παραδοσιακό και στο ηλεκτρονικό περιβάλλον. Επιπλέον, αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις, καθώς και οι διάφορες του με το παραδοσιακό εμπόριο. Όσον αφορά την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε είναι ποσοτική με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Για τη διεξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα Statistical Package for Social Sciences-SPSS Statistics 19. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές. Επιπλέον, παρατηρείται ότι οι καταναλωτές υποστηρίζουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει δυνατότητα πραγματοποίησης αγοράς όλο το 24ώρο, χαμηλότερες τιμές, παγκόσμια αγορά και περισσότερα προϊόντα.
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)