Web marketing, ελληνικές επιχειρήσεις

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Web marketing, ελληνικές επιχειρήσεις

Καράτζογλου, Σίμος

Το Web Marketing και η στρατηγική των επιχειρήσεων γενικότερα όσων αφορά το Διαδίκτυο, αποτελούν σημαντικότατο κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας το οποίο μπορεί να δώσει αναμφισβήτητα ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις και να διευρύνει τον κύκλο εργασιών της και τις πωλήσεις. Αυτήν ακριβώς την σχέση και την λειτουργία θα προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε σε αυτήν μας την πτυχιακή εργασία. Θα προσπαθήσουμε δηλαδή καταρχήν να ερμηνεύσουμε και να αποδώσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα τις έννοιες του Διαδικτύου του Μάρκετινγκ και φυσικά του Web Marketing, έτσι ώστε αυτές να γίνουν κατανοητές στον αναγνώστη. Επιπλέον θα αναλύσουμε τις τεχνικές και μεθόδους που χρησιμοποιούνται στον χώρο αυτό. Ακόμη θα διερευνήσουμε την αποδοτικότητα των διαδικασιών Web Marketing και την σημασία που διαδραματίζουν αυτές στην οικονομική δραστηριότητα και παρουσία μίας επιχείρησης στο Internet. Τέλος θα παραθέσουμε τα συμπεράσματα μας.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ελληνικές επιχειρήσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.