Ο τουρισμός αποτελεί ένα οικονομικό φαινόμενο το οποίο οδηγεί τον τόπο υποδοχής των τουριστών σε ανάπτυξη τόσο από πλευράς οικονομικής άνθησης της περιοχής όσο και από πλευράς επαγγελματικής απασχόλησης των κατοίκων. Στην παρούσα εργασία, στόχος της είναι να αποσαφηνιστεί η έννοια του Τουριστικού Marketing, αλλά και η εφαρμογή του στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, βασιζόμενη στην περιοχή της Λευκάδας. Η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο τη διερεύνηση της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του νησιού. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα η οποία αφορούσε τη μελέτη των παραμέτρων τουρισμού στις οποίες η οικονομική κρίση επέδρασε σημαντικά. Στην πραγματοποίηση της ποσοτικής έρευνας συμμετείχε ένας μεγάλος αριθμός ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνταν σε όλες τις τουριστικές περιοχές του νησιού. Μετά την ολοκλήρωση της έρευνας τα αποτελέσματα που προέκυψαν ανέδειξαν τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην εφαρμοζόμενη τουριστική πολιτική των επιχειρήσεων.
Η προβολή των επιχειρήσεων και η επαφή με τους πελάτες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στα ξενοδοχειακά καταλύματα, αποτελούσαν για τους συμμετέχοντες στην έρευνα αξιόπιστες λύσεις για την τουριστική ανάκαμψη.
Ξ > Ξενοδοχεία
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ξενοδοχεία
Τουριστικό μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)