Κινητό εμπόριο (m commerce) : έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Κινητό εμπόριο (m commerce) : έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές

Σαμπάνη, Μαρία

Η πτυχιακή έχει ως θέμα τις μορφές κινητού εμπορίου (m-commerce) ανάμεσα σε επιχειρήσεις και αναλύει τα είδη των ηλεκτρονικών συναλλαγών που μπορούν να διεκπεραιωθούν μεταξύ τους. Επίσης , επιχειρήθηκε να αναλυθεί η έννοια, το περιεχόμενο, ο ρόλος και οι εφαρμογές του m- commerce. Το Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Μ - Commerce) βασίζεται στο Internet και το Web και αποτελεί στις μέρες μας μια νέα εμπορική χρήση του Internet (Ε -Business). Η εργασία αναφέρεται στις δραστηριότητες του m - commerce όπως την sms/mms διαφήμιση, η οποία θεωρείται ως μια πρόκληση για το μέλλον του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου.

Thesis
NonPeerReviewed

Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδίκτυο (Internet)


Ελληνική γλώσσα

2008

http://anaktisis.uowm.gr/5002/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.