Κινητό εμπόριο (m commerce) : έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Κινητό εμπόριο (m commerce) : έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές

Σαμπάνη, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2008

2008


Η πτυχιακή έχει ως θέμα τις μορφές κινητού εμπορίου (m-commerce) ανάμεσα σε επιχειρήσεις και αναλύει τα είδη των ηλεκτρονικών συναλλαγών που μπορούν να διεκπεραιωθούν μεταξύ τους. Επίσης , επιχειρήθηκε να αναλυθεί η έννοια, το περιεχόμενο, ο ρόλος και οι εφαρμογές του m- commerce. Το Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Μ - Commerce) βασίζεται στο Internet και το Web και αποτελεί στις μέρες μας μια νέα εμπορική χρήση του Internet (Ε -Business). Η εργασία αναφέρεται στις δραστηριότητες του m - commerce όπως την sms/mms διαφήμιση, η οποία θεωρείται ως μια πρόκληση για το μέλλον του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τ > Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο

Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδίκτυο (Internet)

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)