Κινητό εμπόριο (m commerce) : έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Κινητό εμπόριο (m commerce) : έννοια, περιεχόμενο, ρόλος, εφαρμογές

Σαμπάνη, Μαρία

Η πτυχιακή έχει ως θέμα τις μορφές κινητού εμπορίου (m-commerce) ανάμεσα σε επιχειρήσεις και αναλύει τα είδη των ηλεκτρονικών συναλλαγών που μπορούν να διεκπεραιωθούν μεταξύ τους. Επίσης , επιχειρήθηκε να αναλυθεί η έννοια, το περιεχόμενο, ο ρόλος και οι εφαρμογές του m- commerce. Το Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Μ - Commerce) βασίζεται στο Internet και το Web και αποτελεί στις μέρες μας μια νέα εμπορική χρήση του Internet (Ε -Business). Η εργασία αναφέρεται στις δραστηριότητες του m - commerce όπως την sms/mms διαφήμιση, η οποία θεωρείται ως μια πρόκληση για το μέλλον του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου.

Thesis
NonPeerReviewed

Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδίκτυο (Internet)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)