Η εξωστρέφεια των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων: η περίπτωση στην Ανατολική Μακεδονία

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Η εξωστρέφεια των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων: η περίπτωση στην Ανατολική Μακεδονία

Τσακαλή, Μαρία

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την Εξωστρέφεια των Ελληνικών Οινοποιητικών Επιχειρήσεων και συγκεκριμένα την περίπτωση της Ανατολικής Μακεδονίας. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο « Η σημασία του οίνου στην Ελλάδα», παρατίθενται γενικές έννοιες και ιστορική αναδρομή του οίνου. Επίσης, παρουσιάζεται το θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα καθώς και η νομοθεσία στην Ευρώπη και τέλος, τα προϊόντα για την παραγωγή του οίνου. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το κρασί στην Ελλάδα, δίνοντας στοιχεία για την παραγωγή κρασιού η οποία επιτυγχάνεται με την παρουσίαση της διαδικασίας οινοπαραγωγής κρασιού( τα στάδια οινοποίησης). Το θέμα του τρίτου κεφαλαίου είναι «το κρασί στον κόσμο». Αρχικά δίνονται οι κύριες οινοπαραγωγικές περιοχές στον κόσμο καθώς και τα αναγνωρισμένα κρασιά σε όλο τον κόσμο (το κρασί σε Γαλλικά εδάφη, κρασιά Ιταλικής παραγωγής και Ισπανικής παραγωγής). Επίσης, προβάλλεται η αγορά η κρασιού στην Αμερική και οι εισαγωγές- εξαγωγές από και προς την Ελλάδα. Τέλος, παρουσιάζεται η παγκόσμια παραγωγή κρασιού και τα γενικά στοιχεία διεθνοποίησης. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται στο κρασί με επίκεντρο την Ανατολική Μακεδονία και συγκεκριμένα τις πόλεις Καβάλα και Δράμα. Αναλύονται τα στοιχεία και η εξέλιξη από τις οινοποιητικές παραγωγικές επιχειρήσεις που είναι το κτήμα Βιβλία Χώρα, κτήμα Χατζηγεωργίου, Λαλίκος, Αμπελόεις, το κτήμα Λαζαρίδη και άλλες οινοποιητικές παραγωγικές επιχειρήσεις που εδρεύουν στις δύο αυτές πόλεις. Το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τις στρατηγικές που ακολουθούν οι επιχειρήσεις στην Ανατολική Μακεδονία(στόχοι που αφορούν την παραγωγή στη συγκεκριμένη περιοχή αλλά και γενικότερα σε όλη την Ελλάδα). Τέλος είναι το στρατηγικό σχέδιο branding και marketing το οποίο εφαρμόζεται στην εγχώρια αλλά και στις διεθνείς αγορές καθώς και το όραμα για το ελληνικό κρασί και οι στόχοι του εθνικού οινικού προγράμματος marketing.

Thesis
NonPeerReviewed

Οίνος και οινοποιία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)