Ανάπτυξη εφαρμογής τηλεφωνίας μέσω διαδικτύου

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)
Ανάπτυξη εφαρμογής τηλεφωνίας μέσω διαδικτύου

Στάθης, Παναγιώτης

Η εργασία αυτή, έχει να κάνει με την μελέτη ενός συστήματος παροχής τηλεφωνίας μέσω διαδικτύου. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα τηλεφωνικό κέντρο over IP, που εξυπηρετεί τηλέφωνα IP που βρίσκονται είτε τοπικά, είτε απομακρυσμένα. Εξετάζει εις βάθος περιπτώσεις επικοινωνίας με το αναλογικό τηλεφωνικό δίκτυο μέσω Trunks και ειδικά απο κινητά τηλέφωνα νέας γενιάς(smartphones). Τα τηλέφωνα αυτά, έχουν πρόσβαση στο τηλεφωνικό κέντρο από οπουδήποτε στον κόσμο, μέσω του διαδικτύου, εφόσον έχουν πρόσβαση σε αυτό χρησιμοποιώντας ασύρματες τεχνολογίες(3G, WiFi). Ο βασικός σκοπός της είναι να κατανοήσουμε το IP τηλεφωνικό κέντρο ως εφαρμογή όπου όλοι οι χρήστες της θα επικοινωνούν μεταξύ τους ελεύθερα, και με το τηλεφωνικό δίκτυο χρησιμοποιώντας και χρεώνοντας μία και μόνο γραμμή. Η εργασία απαρτίζεται από 6 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναφέρονται συνοπτικά μερικά πράγματα για το αναλογικό τηλεφωνικό δίκτυο, για τα πρώτα αναλογικά τηλεφωνικά κέντρα, τις τεχνικές μεταφοράς πολλών σημάτων πάνω σε ένα καλώδιο χαλκού και τις νέες τεχνολογίες μεταφοράς σήματος, πάνω στο ήδη υπάρχον τηλεφωνικό δίκτυο. Στο δεύτερο κεφάλαιο, υπάρχει μία επιφανειακή ανάλυση της τεχνολογίας VoIP, οι συσκευές που είναι συμβατές με τη τεχνολογία αυτή καθώς και ποιες ψηφιακές ευκολίες έχουμε από τη χρήση της. Το τρίτο κεφάλαιο, είναι η πλήρης ανάλυση των πρωτοκόλλων που χρησιμοποιεί στις περισσότερες εφαρμογές η τεχνολογία VoIP, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αριθμοδοτεί τους χρήστες της, και τα τηλέφωνα(υλικό-λογισμικό) που χρησιμοποιεί ως διεπαφή του χρήστη με το τηλεφωνικό κέντρο. Στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύεται η λογική δομή ενός VoIP τηλεφωνικού κέντρου, παρουσιάζεται το λογισμικό Asterisk που χρησιμοποιείται για την υλοποίησή του και αναλύεται η τεχνολογία του λογισμικού αυτού. Το πέμπτο κεφάλαιο είναι η μεθοδολογία όπου αναλύω με screenshots βήμα-βήμα, την εγκατάσταση και την υλοποίηση του τηλεφωνικού κέντρου, την προσθήκη χρηστών, την προσθήκη εξωτερικών γραμμών και την ασφάλισή του. Τέλος στο έκτο κεφάλαιο, αναλύονται τα πακέτα που ανταλλάσσονται σε διάφορα σενάρια, αναλύεται η δομή τους και παρουσιάζεται η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από το τηλεφωνικό κέντρο, σε διάφορες καταστάσεις. Εκεί υπάρχει και το συμπέρασμα της έρευνας, με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεων.

Thesis
NonPeerReviewed

Τηλεφωνική επικοινωνία
Διαδίκτυο (Internet)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.