Η χρήση των social media από τους βουλευτές την περίοδο Απριλίου - Σεπτεμβρίου 2011

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Η χρήση των social media από τους βουλευτές την περίοδο Απριλίου - Σεπτεμβρίου 2011

Πολίτη, Ευαγγελία
Σπανού, Παρασκευή

Στόχος της πτυχιακής μας είναι να αναλύσουμε ποιά μέσα επικοινωνίας του νέου παγκόσμιου ιστού χρησιμοποιούν οι έλληνες βουλευτές σήμερα, αλλά και πόσα από αυτά. Αυτό επιτυγχάνεται με μια ανασκόπηση, μέσω ίντερνετ, σε κάθε βουλευτή ξεχωριστά, ώστε να εντοπίσουμε ποιά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιεί ο καθένας. Το μεγαλύτερο βέβαια πλεονέκτημα των βουλευτών όσον αφορά το διαδίκτυο είναι οι εκλογικές τους περιφέρειες και η επικοινωνία με τους ψηφοφόρους που ανήκουν σε κάθε μια από αυτές. Μέσα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης φέρανε πολύ κοντά τους ενδιαφερόμενους πολίτες μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα και αυτό έχει ως όφελος και την εξοικονόμηση χρόνου αλλά και χρημάτων. Σημαντικό, βέβαια, ρόλο σε αυτό το προφίλ κάθε πολιτικού είναι αν υπάρχει κατάλληλη ενημέρωση, αν είναι κατατοπιστικό και αν είναι πραγματικά αληθινό, διότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις κλοπής στοιχείων και προσωπικών κυρίως δεδομένων τα οποία είναι άκρως παραπλανητικά για τους πολίτες. Αποκτά ενδιαφέρον από δύο σκοπιές. Δηλαδή, και του πολιτικού αλλά εξίσου και του πολίτη και αυτό διότι η κάθε μια ξεχωριστά έχει τα δικά της οφέλη. Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει διότι, τα πολιτικά δρώμενα μας απασχολούν άμεσα και μέσω του διαδικτύου μπορεί να είμαστε άμεσα ενημερωμένοι για όλα τα θέματα του κράτους και του πολιτικού σκηνικού και παρασκηνίου στη χώρα μας. Ακόμη και οι ιστοσελίδες των βουλευτών, η κάθε μια ξεχωριστά ,έχουν μεγάλο ενδιαφέρον διότι διαφέρουν από βουλευτή σε βουλευτή οι πληροφορίες που διαθέτουν ,οι ειδήσεις που προσφέρουν και ο τρόπος με τον οποίο είναι κατασκευασμένο το κάθε προφίλ τους. Μέσα από την έρευνα γίνεται αντιληπτό πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν επηρεάσει όλους και κυρίως την πολιτική σφαίρα δηλαδή τους έλληνες βουλευτές. Επομένως, το βασικό ερώτημα που καλούμαστε να απαντήσουμε κατά την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας είναι πόσοι από τους έλληνες βουλευτές χρησιμοποιούν ένα ή και περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και ποιά.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.