Η διαχείριση των παραπόνων από τους εργαζόμενους και τις διοικήσεις στον χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η διαχείριση των παραπόνων από τους εργαζόμενους και τις διοικήσεις στον χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων

Παπαδάκη, Στυλιανή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2012

2012


Η παρούσα εργασία έχει ως κύριο σκοπό την μελέτη της διαχείρισης των παραπόνων των τουριστών από τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα. Θεωρείται ενδιαφέρον η διερεύνηση των δυνατοτήτων που διαθέτουν να αντιμετωπίσουν τα παράπονα των πελατών, τα οποία μπορεί να προκληθούν από την μη εκπλήρωση των προσδοκιών τους και το αν υπάρχει δυνατότητα αποφυγής τους. Ως εκ τούτου, θα μελετηθεί ο ρόλος που μπορεί να καθορίσει η ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας σε σχέση με την ενίσχυση ή την μείωση των παραπόνων. Επιπλέον, θα εξεταστεί η αντιμετώπιση των παραπόνων και τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο παράγοντας της καλής επικοινωνίας και της εκπαίδευσης στην επίλυση ή ακόμα και στην αποφυγή τους. Εν κατακλείδι, θα συνδυαστεί η θεωρεία με τα αποτελέσματα έρευνας, η οποία έγινε μέσω ερωτηματολογίου για να προσεγγιστεί η ισχύουσα κατάσταση στον χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων.

Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Δ > Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού

Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)