Η παρούσα εργασία έχει ως κύριο σκοπό την μελέτη της διαχείρισης των παραπόνων των τουριστών από τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα.
Θεωρείται ενδιαφέρον η διερεύνηση των δυνατοτήτων που διαθέτουν να αντιμετωπίσουν τα παράπονα των πελατών, τα οποία μπορεί να προκληθούν από την μη εκπλήρωση των προσδοκιών τους και το αν υπάρχει δυνατότητα αποφυγής τους.
Ως εκ τούτου, θα μελετηθεί ο ρόλος που μπορεί να καθορίσει η ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας σε σχέση με την ενίσχυση ή την μείωση των παραπόνων. Επιπλέον, θα εξεταστεί η αντιμετώπιση των παραπόνων και τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο παράγοντας της καλής επικοινωνίας και της εκπαίδευσης στην επίλυση ή ακόμα και στην αποφυγή τους.
Εν κατακλείδι, θα συνδυαστεί η θεωρεία με τα αποτελέσματα έρευνας, η οποία έγινε μέσω ερωτηματολογίου για να προσεγγιστεί η ισχύουσα κατάσταση στον χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων.
Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Δ > Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)