Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά στη χρήση υπολογιστών και γενικότερα των Νέων Τεχνολογιών οι οποίες συνεχώς επιφέρουν μεγάλες αλλαγές στο ευρύ κοινό, στους καταναλωτές, αλλά και στις επιχειρήσεις. Οι αλλαγές αυτές αποτελούν σημαντικό όπλο στα χέρια των επιχειρήσεων που είναι θετικές στις νέες απαιτήσεις οι οποίες βοηθούν την παγκοσμιοποίηση και την αύξηση του ανταγωνισμού. Στις μέρες μας οι χρήστες του Διαδικτύου είναι εκατομμύρια, μέρος των οποίων το χρησιμοποιεί για αγορές, εμπορικές συνεργασίες, κλπ. Για το λόγο αυτό έχουν αναπτυχθεί διάφορες μεθόδοι ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, οι οποίες παίρνουν όλο και περισσότερο τη θέση των παραδοσιακών μεθόδων μάρκετινγκ. Δεν είναι λίγες εκείνες οι επιχειρήσεις που έχουν δημιουργήσει εταιρικές ιστοσελίδες, ηλεκτρονικές πλατφόρμες πώλησης προιόντων ή ακόμα κάνουν συναλλαγές ηλεκτρονικά.