Έννοια, εξέλιξη και σημασία της προσωποποίησης προϊόντων και υπηρεσιών

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2012 (EN)
Έννοια, εξέλιξη και σημασία της προσωποποίησης προϊόντων και υπηρεσιών

Τύμπου, Αικατερίνη

Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία προσωποποίησης προϊόντων και υπηρεσιών. Σε ένα πρώτο επίπεδο παρουσιάζεται η έννοια της προσωποποίησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από την παράθεση βασικών ορισμών και περιγραφών στη σύγχρονη επιστημονική και ερευνητική βιβλιογραφία και αρθρογραφία. Στη συνέχεια, σε ένα δεύτερο επίπεδο, παρουσιάζεται η σταδιακή ωρίμανση της διαδικασίας στο εσωτερικό των αγορών σε διάφορους κλάδους. Ενδεικτικά παρατίθεται η πορεία της προσωποποίησης, από τα πρώτα και σχετικά ακατέργαστα βήματα, μέχρι τη σημερινή και πλήρως ανεπτυγμένη μορφή που μπορεί να λάβει με τη βοήθεια των σύγχρονων τεχνολογικών δυνατοτήτων. Έπειτα, στην εργασία τίθενται προς διερεύνηση πλευρές που σχετίζονται με τη σημασία της, την ίδια της την ουσία. Υπάρχει μία ολόκληρη συζήτηση, όσον αφορά στην αξία που έχει η στροφή στις ειδικές ανάγκες του πελάτη – καταναλωτή. Υπάρχει δηλαδή ένας επιστημονικός αντίλογος που υποβάλλει σε κριτική την υποτιθέμενη σπουδαιότητα της προσωποποίησης, θεωρώντας την αξία που της αποδίδεται υπερτιμημένη. Έχοντας ως στόχο στην εργασία αυτή να παρουσιαστούν διάφορες μορφές που μπορεί να λάβει η προσωποποίηση προϊόντων και υπηρεσιών, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της σε εννιά διαφορετικές μελέτες περίπτωσης από την Ελληνική οικονομία. Στο τελευταίο κεφάλαιο συνοπτικά αναφέρονται κάποια βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν από το σύνολο της εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)