Η εργασία μελετά τα βασικά χαρακτηριστικά στοιχεία της επικοινωνιακής στρατηγικής και των δημοσίων σχέσεων που υιοθετεί και εφαρμόζει το ελληνικό φοιτητικό κίνημα στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η έρευνα επιμερίζεται σε θεωρητικά και σε εμπειρικά πεδία. Το θεωρητικό πεδίο αναλύει και επεξεργάζεται τα βασικά στοιχεία του επιστημονικού αντικειμένου των δημοσίων σχέσεων καθώς και των βασικότερων διαστάσεων του ελληνικού φοιτητικού κινήματος. Το εμπειρικό πεδίο προσλαμβάνει και αναλύει μέσω της τεχνικής της συνέντευξης τους όρους ανάπτυξης της επικοινωνιακής στρατηγικής και δημοσίων σχέσεων στη συμπεριφορά οργανωμένων μελών του ελληνικού φοιτητικού κινήματος στη Θεσσαλονίκη. Επίσης στην ανάλυση χρησιμοποιούνται στοιχεία από το επικοινωνιακό υλικό που διανέμουν προς τους φοιτητές οι οργανωμένες φοιτητικές παρατάξεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας η επικοινωνία και οι δημόσιες σχέσεις χρησιμοποιούνται ως καθοριστικές εισροές στη διαδικασία επίτευξης επιθυμητών εκροών για τις φοιτητικές οργανώσεις
Τ > Τριτοβάθμια εκπαίδευση - Ανάπτυξη
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Τριτοβάθμια εκπαίδευση - Ανάπτυξη
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)