Έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη των Ελλήνων εν καιρώ οικονομικής κρίσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
Έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη των Ελλήνων εν καιρώ οικονομικής κρίσης

Μπατζικώστα, Ευαγγελία

Στόχος της παρούσας πτυχιακής μελέτης, είναι να ερευνήσει την μεταβολή της καταναλωτικής εμπιστοσύνης των Ελλήνων εν καιρώ κρίσης. Βασικός σκοπός λοιπόν είναι να μελετηθεί, ο βαθμός της καταναλωτικής εμπιστοσύνης των Ελλήνων δυο μικρών πόλεων της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας: της Κατερίνης και της Καστοριάς μια δεδομένη στιγμή κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης (Απρίλιος 2012) και δευτερευόντως να αναζητηθεί ο τυχόν περιορισμός των δαπανών τους, οι αλλαγές στο βιοτικό τους επίπεδο, οι δυνατότητα αποταμίευσης αλλά και οι προσδοκίες που έχουν για το μέλλον. Για την επίτευξη των σκοπών αυτών, χρησιμοποιήθηκε ένα κατάλληλα δομημένο ερωτηματολόγιο βασισμένο στα πρότυπα του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης «The University of Michigan Consumer Sentiment». Το δείγμα περιελάμβανε άτομα με προσωπικό εισόδημα, οικογένειες και μη. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2012 και διήρκεσε δέκα μέρες. Το κύριο αποτέλεσμα της έρευνας είναι η έντονη απαισιοδοξία, η αβεβαιότητα και οι δυσοίωνες προβλέψεις για το μέλλον. Σε γενικές γραμμές προκύπτει μια γενικευμένη μείωση των δαπανών σε κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, όπως επίσης και ανησυχητικά ολική περικοπή σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.