Ο σημερινός ρόλος των στερεότυπων στη διαφήμιση

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Ο σημερινός ρόλος των στερεότυπων στη διαφήμιση

Τσιγάρα, Όλγα

Στόχος της παρούσας εργασίας, με βάση το θεωρητικό υπόβαθρο των διαφημίσεων και των στερεοτύπων όπως αναλύθηκε στην εργασία, είναι να εξηγηθεί ο τρόπος που επιδρούν τα στερεότυπα μέσω των διαφημιστικών μηνυμάτων στους δέκτες του μηνύματος. Για να επιτευχθεί ο στόχος της πτυχιακής και να γίνει σαφής ο ρόλος των στερεοτύπων στην διαφήμιση, αρχικά αναφέρονται κάποιοι ορισμοί του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία της επικοινωνίας στην διαφήμιση και τα μέσα ενημέρωσης μέσω των οποίων προβάλλονται τα διαφημιστικά μηνύματα. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στα στερεότυπα με ορισμούς και πληροφορίες που αφορούν της λειτουργίες των στερεοτύπων, τη διαμόρφωσή τους και τους λόγους επικράτησης τους στην κοινωνία. Παρακάτω αναφέρονται οι τρόποι με τους οποίους μπορεί και συνδυάζεται το διαφημιστικό μήνυμα, με τα στερεότυπα που επικρατούν στην κοινωνία. Με βάση τη θεωρία, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι διαφημιστικές εταιρίες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τα στερεότυπα για να κάνουν τη διαφήμιση πιο αποτελεσματική και να έχει καταλυτική επιρροή στην διαμόρφωση στάσεων της κοινής γνώμης υπέρ ή κατά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας. Στο τέλος της εργασίας είναι το πρακτικό μέρος, όπου γίνεται μια δειγματοληψία διαφημιστικών μηνυμάτων.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)