Ομάδες πίεσης και ελληνική εξωτερική πολιτική: μελέτη περίπτωσης: "Μακεδονικό ζήτημα"

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)
Ομάδες πίεσης και ελληνική εξωτερική πολιτική: μελέτη περίπτωσης: "Μακεδονικό ζήτημα"

Παύλου, Μαρία

Τα θέματα που αναλύονται μέσα στην εργασία κυρίως είναι η έννοια της τηλεόρασης, η τηλεθέαση και οι ρόλοι των δυο φύλων στην τηλεόραση αλλά και στην κοινωνία από το ξεκίνημα της ανθρωπότητας. Υπάρχει μια εκτενέστερη ανάλυση όσων αφορά την σαπουνόπερα και τα χαρακτηριστικά της, τα πρότυπα και τα στερεότυπα στην τηλεόραση και η σύγκριση με το ανδρικό φύλο. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη στο θεωρητικό τμήμα στο οποίο ερευνάται το θέμα της εργασίας μέσω βιβλίων, άρθρων στο διαδίκτυο και ιστοσελίδων, ενώ το δεύτερο τμήμα αποτελείται από μια εκτενή έρευνα στο θέμα της εργασίας αλλά με δείγμα 100 ατόμων και δια μέσου ερωτηματολογίου. Επίσης οι σαπουνόπερες επιλέχθηκαν βάση τηλεθέασης η οποία ήταν πάνω από 40% και στις δυο τα ποσοστά παρουσιάζονται μέσω πινάκων αλλά και γραφημάτων. Σε πίνακες, όμως, βρίσκονται και τα ποσοστά τηλεθέασης που είχαν οι δυο σαπουνόπερες κατά την διάρκεια προβολής τους. Μέσα στην έρευνα πραγματοποιήθηκε συγκριτική μελέτη ανάμεσα σε ελληνική και τουρκική σαπουνόπερα και συγκεκριμένα ο 4ος κύκλος από τα ‘’Μυστικά της Εδέμ’’ και ‘’Έρωτας και Τιμωρία’’ από το κανάλι του MEGA και οι δυο. Στο τέλος της εργασίας βρίσκονται τα συμπεράσματα όλης της εργασίας και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα.

Thesis
NonPeerReviewed

Κουλτούρα
Τηλεόραση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.