Η παρούσα εργασία αναφέρεται στα συστήματα αμοιβής των πωλητών. Για να κατανοηθούν καλύτερα οι μέθοδοι αμοιβής των πωλητών γίνεται μια λεπτομερής αναφορά στις κατηγορίες των πωλητών και στα καθήκοντά τους. Επίσης αναλύονται τα προσόντα και οι βασικές ικανότητες που απαιτείται να έχει κάποιος για να επιτύχει στο συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο.
Μέσω λειτουργιών η διοίκηση οργανώνει το τμήμα πωλήσεων , αξιολογεί τα στελέχη του και καταλήγει σε ένα αποδεκτό, ελκυστικό και δίκαιο σύστημα αμοιβών- κινήτρων με στόχο την μεγιστοποίηση της αποδοτικότητάς του.
Κατόπιν αναφέρονται αναλυτικά τα διάφορα συστήματα αμοιβής των πωλητών. Παρόλο που από τη μια υπάρχει συγκεκριμένη συλλογική σύμβαση εργασίας , λόγω της σημαντικότητας του επαγγέλματος απαιτείται επιπλέον παρακίνηση. Συνήθως εκτός των χρηματικών αμοιβών, οι επιχειρήσεις προσφέρουν πρόσθετες παροχές οι οποίες συχνά συνδέονται με την απόδοση και με τις ικανότητες. .
Όλα αυτά όμως γίνονται πιο κατανοητά μέσα από πραγματική έρευνα σε πωλητές μεγάλων εταιριών αλλά και μικροεπιχειρήσεων. Καθώς επίσης και με την μελέτη περίπτωσης ενός στελέχους με πολυετή πείρα στο χώρο.
Π > Πωλήσεις
Ε > Εργασία και εργαζόμενοι
Μ > Μισθοί και ημερομίσθια
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Μισθοί και ημερομίσθια
Εργασία και εργαζόμενοι
Πωλήσεις
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)