Συστήματα αμοιβής των πωλητών: βασικά στοιχεία, μέθοδοι και παρουσίαση μελέτης περίπτωσης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συστήματα αμοιβής των πωλητών: βασικά στοιχεία, μέθοδοι και παρουσίαση μελέτης περίπτωσης

Σιδηροπούλου, Μαριάννα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2009

2009


Η παρούσα εργασία αναφέρεται στα συστήματα αμοιβής των πωλητών. Για να κατανοηθούν καλύτερα οι μέθοδοι αμοιβής των πωλητών γίνεται μια λεπτομερής αναφορά στις κατηγορίες των πωλητών και στα καθήκοντά τους. Επίσης αναλύονται τα προσόντα και οι βασικές ικανότητες που απαιτείται να έχει κάποιος για να επιτύχει στο συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο. Μέσω λειτουργιών η διοίκηση οργανώνει το τμήμα πωλήσεων , αξιολογεί τα στελέχη του και καταλήγει σε ένα αποδεκτό, ελκυστικό και δίκαιο σύστημα αμοιβών- κινήτρων με στόχο την μεγιστοποίηση της αποδοτικότητάς του. Κατόπιν αναφέρονται αναλυτικά τα διάφορα συστήματα αμοιβής των πωλητών. Παρόλο που από τη μια υπάρχει συγκεκριμένη συλλογική σύμβαση εργασίας , λόγω της σημαντικότητας του επαγγέλματος απαιτείται επιπλέον παρακίνηση. Συνήθως εκτός των χρηματικών αμοιβών, οι επιχειρήσεις προσφέρουν πρόσθετες παροχές οι οποίες συχνά συνδέονται με την απόδοση και με τις ικανότητες. . Όλα αυτά όμως γίνονται πιο κατανοητά μέσα από πραγματική έρευνα σε πωλητές μεγάλων εταιριών αλλά και μικροεπιχειρήσεων. Καθώς επίσης και με την μελέτη περίπτωσης ενός στελέχους με πολυετή πείρα στο χώρο.

Π > Πωλήσεις
Ε > Εργασία και εργαζόμενοι
Μ > Μισθοί και ημερομίσθια

Μισθοί και ημερομίσθια
Εργασία και εργαζόμενοι
Πωλήσεις

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.