Συστήματα αμοιβής των πωλητών: βασικά στοιχεία, μέθοδοι και παρουσίαση μελέτης περίπτωσης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2009 (EL)
Συστήματα αμοιβής των πωλητών: βασικά στοιχεία, μέθοδοι και παρουσίαση μελέτης περίπτωσης

Σιδηροπούλου, Μαριάννα

Η παρούσα εργασία αναφέρεται στα συστήματα αμοιβής των πωλητών. Για να κατανοηθούν καλύτερα οι μέθοδοι αμοιβής των πωλητών γίνεται μια λεπτομερής αναφορά στις κατηγορίες των πωλητών και στα καθήκοντά τους. Επίσης αναλύονται τα προσόντα και οι βασικές ικανότητες που απαιτείται να έχει κάποιος για να επιτύχει στο συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο. Μέσω λειτουργιών η διοίκηση οργανώνει το τμήμα πωλήσεων , αξιολογεί τα στελέχη του και καταλήγει σε ένα αποδεκτό, ελκυστικό και δίκαιο σύστημα αμοιβών- κινήτρων με στόχο την μεγιστοποίηση της αποδοτικότητάς του. Κατόπιν αναφέρονται αναλυτικά τα διάφορα συστήματα αμοιβής των πωλητών. Παρόλο που από τη μια υπάρχει συγκεκριμένη συλλογική σύμβαση εργασίας , λόγω της σημαντικότητας του επαγγέλματος απαιτείται επιπλέον παρακίνηση. Συνήθως εκτός των χρηματικών αμοιβών, οι επιχειρήσεις προσφέρουν πρόσθετες παροχές οι οποίες συχνά συνδέονται με την απόδοση και με τις ικανότητες. . Όλα αυτά όμως γίνονται πιο κατανοητά μέσα από πραγματική έρευνα σε πωλητές μεγάλων εταιριών αλλά και μικροεπιχειρήσεων. Καθώς επίσης και με την μελέτη περίπτωσης ενός στελέχους με πολυετή πείρα στο χώρο.

Thesis
NonPeerReviewed

Μισθοί και ημερομίσθια
Εργασία και εργαζόμενοι
Πωλήσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.