Στρατηγικές επικοινωνίας και προβολής των ΜΜΕ: συγκριτική ανάλυση των τουριστικών μονάδων Alexander beach hotel and Convention Center και Grand Hotel Egnatia (Grecotel) στο νομό Έβρου

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)
Στρατηγικές επικοινωνίας και προβολής των ΜΜΕ: συγκριτική ανάλυση των τουριστικών μονάδων Alexander beach hotel and Convention Center και Grand Hotel Egnatia (Grecotel) στο νομό Έβρου

Πιστόλα, Ελένη

Η εργασία αυτή στο πρώτο μέρος παρουσιάζει την έννοια της επιχείρησης, από ποια στοιχεία αποτελείται και ποια είναι τα κριτήρια αυτά που προσδιορίζουν τη φυσιογνωμία της. Διερευνάται κυρίως η έννοια της μικρομεσαίας επιχείρησης και ποιος ο ρόλος της στον ελληνικό τουριστικό κλάδο. Ο ρόλος των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) συγκεκριμένα στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, κατέχει το 98% του συνόλου και η παρουσία τους συνεισφέρει σημαντικά στη διάρθρωση της οικονομίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται η ύπαρξη και ο ρόλος των στρατηγικών επικοινωνίας και προβολής σε μια επιχείρηση και σε ποιο βαθμό καθορίζουν τη βιωσιμότητα και επιτυχία της στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αρχικά προσδιορίζονται ως έννοιες, τα στοιχεία της εταιρικής επικοινωνιακής στρατηγικής, οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση, οι προωθητικές ενέργειες και η χορηγία αλλά παρουσιάζεται και η διαδικασία σχεδιασμού και εκπόνησης ενός εταιρικού προγράμματος μέσω του οποίου προωθείται η εταιρική ταυτότητα η οποία λειτουργεί ως κατευθυντήριο πρότυπο που καθορίζει τις δραστηριότητες και τη συμπεριφορά της επιχείρησης. Το τρίτο και κυριότερο μέρος της μελέτης αυτής επικεντρώνεται στην διερεύνηση των στρατηγικών επικοινωνίας και προβολής που χρησιμοποίησαν οι δύο ξενοδοχειακές μονάδες που εδρεύουν στο νομό Έβρου, το Alexander Beach Hotel and Convention Center και το Grand Hotel Egnatia(Grecotel).

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)