Τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα: η περίπτωση της LACTA

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα: η περίπτωση της LACTA

Μαρτζακλή, Αθανασία- Πούλια
Χρυσοπούλου, Έρση

Η παρούσα εργασία βασίζεται σε μία έρευνα σχετικά με τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρονται τα καταναλωτικά κίνητρα βάση των οποίων ο νέοι προτιμούν να καταναλώνουν τη σοκολάτα Lacta. Ακόμα, γίνεται αναφορά στην ιστορία της Lacta αλλά κυρίως στα μηνύματα και στον τρόπο με τον οποίο τα επικοινωνεί στο καταναλωτικό κοινό της. Στόχος της έρευνας είναι να διερευνηθούν οι σημαντικότεροι ηδονικοί αλλά και χρηστικοί λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές προτιμούν τόσο να πηγαίνουν για ψώνια όσο και να καταναλώνουν σοκολάτα Lacta.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)