Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς κατά το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012.
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου και πιο συγκεκριμένα με το παράδειγμα του Joomla. Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου και τις δυνατότητες τους. Επίσης, θα μάθουμε τι είναι το Joomla, πως το διαχειριζόμαστε και πως το εγκαθιστούμε. Θα αναλύσουμε πως ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου μπορεί να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο διαδίκτυο στην περίπτωση της έντυπης πληροφόρησης. Ο σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διαπιστωθεί ο βαθμός στον οποίο οι Ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου της έντυπης πληροφόρησης, χρησιμοποιούν δυναμικές υπηρεσίες του Web για την προώθηση – πώληση των υπηρεσιών τους και συγκεκριμένα τα δυναμικά μοντέλα διαχείρισης της πληροφορίας όπως το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (cms) Joomla. Καθώς, και κατά πόσο οι δυναμικές αυτές υπηρεσίες, με τη στρατηγική τους χρήση, παρέχουν τη δυνατότητα σε μια μικρομεσαία επιχείρηση του κλάδου της έντυπης πληροφόρησης, να αποκτήσει συγκριτικό πλεονέκτημα, έναντι των άλλων επιχειρήσεων του ίδιου κλάδου που δεν χρησιμοποιούν τέτοιου είδους τεχνολογία.
Π > Προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών
Σ > Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου - (CMS)
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου - (CMS)
Προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)