Facebook applications και επιχειρήσεις

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Facebook applications και επιχειρήσεις

Κώστα, Κωνσταντίνα

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη περιγραφή και την ανάλυση της χρήσης του Facebook από τις επιχειρήσεις της Ελλάδας, όπως ακόμη και τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις ενσωματώνουν εφαρμογές για την προώθηση και την ανάπτυξη σχέσεων με τους καταναλωτές στο κοινωνικό αυτό δίκτυο. Αρχικά, γίνεται αναφορά στο Διαδίκτυο και την εξέλιξή του, με την εμφάνιση των κοινωνικών δικτύων, και πιο συγκεκριμένα του Facebook. Αναφορά, επίσης, γίνεται στις επιχειρήσεις και τα χαρακτηριστικά τους, όπως είναι οι παράγοντες σύστασής τους, οι κανόνες που τις διέπουν και η χρήση του Μάρκετινγκ για τις ανάγκες προσέγγισης και επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό. Έπειτα, αναφέρεται αναλυτικά η σχέση των επιχειρήσεων με το Facebook, δίνοντας έμφαση στις εφαρμογές και τα οφέλη χρήσης που προκύπτουν για τις επιχειρήσεις, τους λόγους που οδήγησαν τελικά στη χρήση αυτή του Facebook, όπως ακόμη έμφαση δίνεται στην επικοινωνία των επιχειρήσεων μέσω των Facebook εφαρμογών με τους καταναλωτές. Επιπλέον, παρουσιάζεται η έρευνα που στόχο έχει να αναδείξει τη χρήση του Facebook και των εφαρμογών του από τις επιχειρήσεις για τη προσέγγιση του αγοραστικού κοινού. Η έρευνα, λοιπόν, πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Facebook, με ποιοτικά δεδομένα και συγκεκριμένα εξετάστηκαν εξήντα προφίλ επιχειρήσεων. Στη συνέχεια γίνεται ανάλυση των αποτελεσμάτων της χρήσης αυτής από τις επιχειρήσεις. Ειδικότερα, προκύπτει από την έρευνα πως οι στρατηγικές εκείνες που χρησιμοποιούνται περισσότερο από τις επιχειρήσεις ανήκουν στη στρατηγική της συμμετοχής, σε αντίθεση με τις εφαρμογές της αποκάλυψης και της διάδοσης πληροφοριών, οι οποίες παρουσιάζονται σε μικρότερο βαθμό. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται αμφίδρομη επικοινωνία, με την ενεργό συμμετοχή του καταναλωτικού κοινού, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην επίτευξη του επιχειρηματικού σκοπού της προβολής και της προώθησης. Πραγματοποιείται, επιπρόσθετα, αναφορά των συμπερασμάτων της έρευνας, κάνοντας ταυτόχρονα προτάσεις στα στελέχη των επιχειρήσεων για την αποδοτικότερη χρήση των εφαρμογών του Facebook. Τέλος, παρουσιάζονται οι περιορισμοί που συναντήθηκαν στη πορεία της έρευνας, καθώς και θα προταθούν ιδέες για μελλοντική έρευνα.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.