Reality shows και ελληνική τηλεόραση: θεωρητική προσέγγιση και εμπειρική μελέτη

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)
Reality shows και ελληνική τηλεόραση: θεωρητική προσέγγιση και εμπειρική μελέτη

Αμπεριάδου, Αικατερίνη

Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να παραθέσει και να αναλύσει το φαινόμενο των reality shows και πώς αυτά διεξάγονται στην εποχή μας, μέσω της δύναμης των M.M.E. (Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης) και ιδιαιτέρως των τηλεοπτικών σταθμών. Το φαινόμενο των reality shows είναι πλέον αγαπητό από το κοινό μέσα από την καθημερινότητα των παικτών που προβάλλεται αλλά έχει γίνει αγαπητό και από τους παραγωγούς αφού έχει μικρό κόστος. Στην παρούσα εργασία θα εξεταστούν οι παράγοντες και τα κίνητρα των παικτών αλλά και των παραγωγών. Προκειμένου να γίνει μια σωστή ανάλυση στο παρόν θέμα, γίνεται διαχωρισμός της πτυχιακής εργασίας σε αντίστοιχα κεφάλαια και όπου στο κάθε ένα από αυτά γίνεται παράθεση συγκεκριμένων γεγονότων και καταστάσεων για την εξέλιξη αλλά και χαρακτηριστικά των reality shows. Τέλος αναφέρονται και αναλύονται τα συμπεράσματα της πτυχιακής μέσω της σύγκρισης των δύο κύκλων εκπομπών reality shows του Big Brother 1 και 2, όπου το πρώτο προβλήθηκε το έτος 2001 και 2010 αντίστοιχα και που ουσιαστικά αποτελούν καινοτόμες εκπομπές για την ελληνική τηλεόραση και τα δεδομένα αυτής.

Thesis
NonPeerReviewed

Τηλεόραση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.